עמדת סושי לאירוע


עמדת סושי לאירוע הפכה בשנים האחרונות עמדה "מוכרת" ומתבקשת, הן באירועים פרטיים בהם נהוג להקים עמדת סושי פתוחה בה מוגשים כשני סוגי סושי שונים (סושי צמחוני וסושי עם דג) לצד מוקפץ כזה או אחר, והן באירועים עסקיים בהם נהוג להציב עמדת סושי מרהיבה עם שף פרטי אשר מכין את ה"רולים" המיוחדים על פי בקשת הקהל. חשוב לזכור ולהבין כי מקורו של הסושי הינו במאכל אשר מקורו הוא במזרח הרחוק ומאפייניו הינם בריאותיים ומזינים, על כן הביקוש למאכל מסוג זה הפך נפוץ ומתבקש עד מאוד במהלך השנים האחרונות.

 

מדוע רבים מעדיפים לשלב עמדת סושי כחלק בלתי נפרד מהמטעמים באירוע שלהם ?

  • טריות ואיכות הפרודוקטים – העיקרון המוביל והמחייב בהכנת סושי באופן אישי או באופן מקצועי (לאירועים וכד') הינו עיקרון חשוב ומהותי להצלחת הטעם, להנאת הטועמים ולהבטחת איכות המזון, עיקרון מוביל זה הוא ללא ספק עקרון השימוש הנכון בפרודוקטים טריים, מובחרים ויוקרתיים לצורך הכנת הסושי !השמירה על טריות ואיכות חומרי הגלם לסושי (ירקות טריים, דגים מובחרים טריים, אצות חדשות, אורז שבושל בסמיכות להכנה והגשת הסושי וכיוב') תבוא לידי ביטוי בטעמים ובהנאת הסועדים, כך שאין להתפשר כלל וכלל על בחירה בחברה מקצועית המאפשרת הכנת מגשי אירוח סושי קייטרינג או עמדת סושי לאירועים פרטיים ועסקיים כאחד בטריות המוצרים, איכותם הגבוהה והכנה סמוכה לאירוע !רק כאשר מתקיימת שמירה מוחלטת על עקרון הטריות והאיכות בהכנת הסושי, אז תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי אתם ואורחיכם תיהנו ממטעמים מופלאים בטעמים רעננים ומיוחדים.

  • אהדת הקהל לסוג מזון זה – עמדת סושי לאירוע היא ללא ספק הפתרון המושלם והנכון ביותר לאירוח מושלם באירוע חשוב (אירוע גדול כקטן), כאשר הסיבה לכך טמונה אפוא בעובדה המשית בשטח אשר מעידה על אהדת הרוב לסוג מזון זה, כך שבהזמנת עמדת סושי לאירוע שלכם תוכלו בעצם להבטיח את הנאתם המושלמת של המוזמנים ממזון טעים, טרי, איכותי ואף אהוב ! מלבד להנאת החייך של המוזמנים, חשוב לציין כי הסושי הינו מזון בריא ומובחר המתאים למרבית האוכלוסייה, הן לאלו המעדיפים אכילת מזונות בריאים המורכבים מירקות פירות ודגים, והן לאלו הסובלים מבעיות עיקול ובכלל.

  • מחירים נוחים והוגנים – התמחור למגשי סושי לאירוח או לעמדת סושי לאירועים מחיר הגיוני ותואם למוצר ותכולתו, כך שאתם יכולים ליהנות ממטעמים מופלאים מהמזרח הרחוק באירוע הקרוב שלכם מבלי "לקרוע את הכיס" ! לשם קבלת מחירים הוגנים ומשתלמים מבלי להתפשר על טיב איכות הטריות והשירות, פנו כבר היום לבחירת תפריטים או להזמנת סושי קייטרינג, סושי לאירועים פרטיים ומגשי סושי במבצע מהמומחים להכנת סושי ומאכלים יפניים ברמה הגבוהה ביותר – קיוטו !

 

חוגגים אירוע חשוב ורוצים עמדת סושי ?

רוצים להפתיע את המוזמנים במאכלים מיוחדים וטריים ללא פשרות …?

קיוטו – המומחים בהכנת מאכלים אסייתיים משובחים ברמה הגבוהה ביותר בתחום, מזמינים אתכם ליהנות ממגוון מטעמים ומאכלים מיוחדים בטעמים מופלאים, טריות מוחלטת והכנה מקצועית ללא פשרות של השפים המובילים בתחום ! מלבד למסעדות המובילות והמובחרות שברשותנו, מאפשרים אנו ללקוחותינו גם את שירותי הקייטרינג המקצועי לאירועים ולאירוח לצד הזמנת מגשי אירוח ועמדת סושי עם שף פרטי לאירוע מרשים ומושלם !

 

אז לאירוע הבא שלכם, בואו לבחור את התפריטים הטובים, המזינים והטעימים ביותר שיוכנו בסמיכות ומקצועיות לאירוע שלכם, תוך הקפדה מוחלטת על איכות, טריות והגשה מרשימה במיוחד !