הציוד בעזרתו מכינים את האוכל היפני האיכותי ביתר

 

הישראלים אוהבים שווארמה, פלאפל, פיצות, המבורגרים, חומוס פול ועוד הרבה מאוד מאכלים. אבל המאכל כנראה האהוב ביותר הוא הסושי היפני שנכנס לחיינו לפני מספר שנים ומאז הפך לחלק בלתי נפרד מהתפריט היומי עבור רבים והרבה מאוד ישראלים מזמינים משלוחי סושי לצהריים. ציוד למסעדות סושי הוא בבסיסו ציוד רגיל הכולל מקררים, מקפיאים, דלפק עבודה ועוד אך גם כלים נוספים להכנת הסושי. הצעד הראשון בדרך לאוכל המושלם הוא איכות הציוד, אם הציוד יהיה חזק, עמיד ובאיכות גבוהה הרי שהסיכוי להגיע לתוצאות המושלמות יגדל משמעותית מאשר ציוד משומש או ירוד באיכותו. ציוד חדש יכול להיות אומנם יקר יותר אך זו השקעה שמשתלמת, שכן אם הסושי שלכם יהיה מצוין אז תחזירו את ההשקעה מהר מאוד.

 

מקררים שקופים

אחד המוצרים החשובים ביותר המיועדים למסעדות סושי הוא המקרר השקוף שממנו יכולים לראות הלקוחות את אופן וצורת העבודה. מקרר שקוף מאפשר לסועד לבחור את התוספות שאותן הוא מעדיף, לראות בדיוק את תהליך העבודה, להיות חשוף לכל הרטבים ולמעשה יש כאן הזמנה לסועד לבדוק ולהחליט בדיוק איך הוא רוצה שיראה הסושי שלו. מקרר שקוף בנוי כך שניתן גם לאכסן בו את האוכל המיועד להגשה באותו היום וגם את האוכל שיכול לחכות לימים הבאים. הוא דומה מאוד למקרר שיש בגלידריות, שבהן אנו יכולים לבחור את הטעם האהוב עלינו הוא המקרר שיעזור לכם גם לבחור את הירקות, הדג או החביתה בסושי לכם. ציוד מסעדות לסושי כולל הרבה מאוד מוצרים וכלים, מקרר שקוף הוא אחד הכלים החשובים ביותר.

 

אוכל יפני עושים בדיוק מושלם

המאכל היפני המוכר ביותר הוא כמובן הסושי אבל ציוד למסעדות יפניות לא מיועד רק להכנת סושי. התפריט היפני כולל גם סלטים מדהימים, מרקים טעימים ומוכרים וכמובן אורז ואטריות שמוגשים כתוספות או כמנה עיקרית. הציוד המיועד למסעדות סושי ולמסעדות יפניות בכלל מורכב מהרבה מאוד מוצרים וכלים ועל מנת להגיע לתוצאות המושלמות יש לבחור בקפידה את הכלים והמוצרים הטובים ביותר. אוכל יפני הוא אוכל שדורש דיוק, יש חשיבות עליונה לנראות של האוכל ולכן הציוד הוא מרכיב מכריע מאוד בהכנת המאכלים. יש מאכלים שעושים באהבה, יש מאכלים שזקוקים למהירות, יש אחרים שחייבים המון זמן, המאכלים היפנים דורשים דיוק ואם יש לכם את הכלים הנכונים והמתאימים אז אתם בדרך הבטוחה לשם.

 

ציוד יכול להיות ההבדל הקטן בין אוכל טעים שנראה מצוין לבין אוכל חביב שנראה נחמד. שאנשים מגיעים לאכול סושי הם מחכים שיפתיעו אותם כי בניגוד למאכלים כמו המבורגר או פסטה, סושי הוא מאכל שכמעט ולא מכינים לבד בבית. היציאה מהבית לאכול סושי היא לא רק לשם היציאה אלא גם בשביל באמת לאכול סושי ולכן מדובר באתגר גדול מאוד עבור כל בעל מסעדה. הציוד הנכון יכול להשביע את רצונם ואת תאבונם את האנשים שכנראה גם יחזרו לאותה המסעדה בפעם הבאה.