כך תבנו תפריט דיאטת אורז טעים במיוחד

 

עולם הדיאטה, מכיל בתוכו מגוון רב של שיטות ואימונים שונים המיועדים לסייע לאנשים רבים לרדת במשקל ולשמור על אורח חיים בריא ורענן. אנשים רבים אשר סובלים מעודף משקל, באופן אוטומטי גם יסבלו יותר מבעיות רפואיות שונות, לכן על זה נאמר "יפה שעה אחת קודם" וחשוב כבר בגיל צעיר להתחיל לשמור על איזון בתזונה ושמירה על כושר גופני באורח חיים ממש כחלק משגרת היום יום. חשוב לציין כי שמירה על תזונה ועל כושר גופני, מעבר לכך שהוא שומר על גופנו ממחלות בעתיד, הוא נותן הרגשה קלילה ונעימה המשפיעה באופן חיובי על ההרגשה ביום יום, כך שאם עדין לא החלתם לשמור על תזונה – זה הזמן, אל תמתינו למחר!

 

בעולם הדיאטה, ניתן למצוא מגוון שיטות שונות, אך נראה כי מדובר לא מעט על
דיאטת אורז של Oana's Diet הידועה המתבססת על המאכל האהוב -"אורז", שהיא למעשה דיאטה שפרצה בסערה לתחום וזאת בשל יתרונותיה הרבים כמו – היא מנקה את רעלי הגוף מבפנים ותוך כשבועיים ימים ניתן לראות כי אנשים מרגישים נקיים ורעננים מבפנים ואף יורדים במשקל.

 

כיצד עובדת השיטה?

דיאטת אורז של Oana's Diet מבוססת על "אורז מלא", והיעוד שלה למנוע בעיות לב לאנשים הסובלים מכולסטרול גבוה, בעיות לחץ דם, בעלי לב חלש, אנשים בעלי היסטוריה רפואית בכל הקשור ללב ואנשים הסובלים מסכרת. מכיוון שדיאטה זאת צברה תאוצה בקרב אנשים עם בעיות לב ונראה כי היא הניבה תוצאות מרשימות של ירידה במשקל. לכן, אופציה זאת פתוחה לקהל הרחב ומאפשר לכל אחד ואחת לרדת במשקל בצורה מבוקרת ועקבית כבר בחודש הראשון.

 

מהו קצב הירידה במשקל בדיאטה זו?

קצב הירידה של דיאטת אורז של Oana's Diet הוא מהיר ביותר ויכול להגיע ל-כ- 15 קילו בחודש הראשון ולאחר מכן יורדים בהדרגה, אך כמובן שהכל תלוי למשקל היחסי של הגוף ועד כמה אותו אדם אמור לרדת משמקל. השיטה הינה מפתע ביותר כתוצאה מהירידה המהירה וזאת עקב היכולת של האורז להתפרק במהירות בקיבה בעיקר כאשר מדובר על אכילת אורז מלא. מעבר לכך, כאשר האורז מתבשל, הוא מתמלא בנוזלים אשר מסייעים לנקות את הגוף מרעלים במערכת העיכול ובכך הוא מסייע לירידה במשקל.

תפריט דיאטת אורז טעים במיוחד

 

אז מה באמת אפשר לאכול בדיאטת אורז?

האופציות הן רבות וטובות, אך כמובן שניתן להוסיף לאורז מאכלים בריאים נוספים כמו פירות וירקות מזינים. האופציות הן – אורז ומוצריו, פריכיות אורז, פצפוצי אורז, פסטה מקמח אורז, דפי אורז לממולאים, חלב אורז ועוד מגוון רב של מוצרים שונים וכמובן מתכונים אשר יגוונו לכם את אכילת האורז. בכל מקרה, נסו להימנע מאכילת פחמימות נוספות, שהרי אורז הינו משביע ואינו דורש ערבוב של פחמימה נוספת כמו לחם.