מסעדה אסיאתית בהרצליה פיתוח – הפתעת השנה


חובבי טעמי המזרח הרחוק ישמחו מאד להכיר את מסעדת קיוטו בהרצליה, על טעמיה האותנטיים, המגוון האיכותי והטעמים שמעלים געגוע. אזור השרון, ובמיוחד הרצליה פיתוח מכיל מסעדות אסיאתיות רבות המשרתות את עובדי אזור ההייטק ברחוב, את המתגוררים בשכונה היוקרתית, ואת המבקרים בה ובקניון הארנה והמרינה הסמוכה. אם אתם נמשכים דווקא לסגנון אסייתי הרצליה פיתוח היא המקום האידיאלי, ואת שלל המסעדות בה מובילה מסעדה אחת. הכירו את מסעדת קיוטו

 

מסעדה אסיאתית – כל החושים בפעולה

קיוטו היא מסעדה אסיאתית בהרצליה פיתוח שיש לה כבר מוניטין רב, אחרי קרוב לעשור בו היא מציעה לאורחיה סושי ומעדנים יפנים נוספים, ברמה שאם אפשר היה לדרג אותה ביותר מגבוהה, היא ללא ספק הייתה מקבלת את הדירוג הזה. כמו שיש סרטי קאלט, ספרים נצחיים ומקומות שהפכו למוסד של ממש, כך גם אוכל אסיאתי הרצליה שמציעה קיוטו. ניתן למצוא במסעדה את כל מנות הסושי המוכרות של המטבח האסייתי, עם טוויסט יוקרתי והגשה אופיינית למסעדות גורמה. החל מרולים פשוטיםשל סושי מעורבים המשלבים אפשרויות של דגים כמו סלמון, טונה אדומה וילוו-טייל וכלה בקונוסים עמוסי כל טוב.

 

בדומה למסעדות סושי אחרות ניתן לבחור קומבינציות המוזילות את מחירי המנות בצורה משמעותית. למחפשים אוכל אסייתי הרצליה פיתוח, זה הזמן להצטרף לאלפי לקוחות שבעים ומרוצים, שיודעים להעריך את הטעמים הייחודיים, את המגוון הרחב, את המנות הנדיבות ואת הגישה הכמה שיותר אותנטית שמחויבת לשמור על טעמי המקור. היא נחשבת להפתעת השנה, אולם למעשה מדובר בהפתעה שנמשכת כבר עשור שלם.

 

מסעדה אסיאתית בהרצליה פיתוח – חווייה גסטרונומית ייחודית

ישראלים אוהבים אוכל יפני, זו כבר עובדה ידועה. למעשה, בישראל יש את מספר מקומות ובתי הסושי הרב ביותר בעולם ביחס לאוכלוסייה, למעט מאשר ביפן עצמה. ומה זה אומר? שהסועד הישראלי כבר פתח ציפיות מהסושי שלו, ומשאר מני האוכל האסייתי, יודע מדיוק מה הוא רוצה ואיך הוא רוצה לקבל את המנה שלו. אחרי שנות פעילות רבות, בקיוטו, מסעדה אסיאתית הרצליה, יודעים לעשות את העבודה, ולראייה ההצלחה הרבה של המקום שממשיך לקבל סועדים מדי יום, כולל בשישי ובשבת.

 

המקום הוא קסום, מיוחד ומעל הכל, טעים ומפתיע. האווירה במקום היא מהנה, עם עיצוב נעים, והמנות מגיעות אחת אחת טריות מהמטבח ומעוצבות בקפידה, כך נוצרת חוויה גסטרונומית ייחודית ששותפים לה כל החושים. למרות היותה מסעדה אסייתית הרצליה, מגיעים לקיוטו סועדים מכל הארץ, ששמעו את שמעו של המקום עם המנות שלא מאכזבות אף פעם, על הטעמים הנפלאים של הסושי, הרולים ועוד מנות מגרות ומעוררות תיאבון.

מסעדה אסיאתית בהרצליה פיתוח

 

היפנית בהרצליה – ויש גם משלוחים

המסעדה מתמודדת בגבורה לנוכח ההזמנות הרבות והביקוש הרב לאוכל היפנית שהיא מייצרת. לנוחיותכם, מעמידה קיוטו גם תפריט משלוחים, כך שאם אתם באמצע יום עבודה ולא הספקתם להזמין מקום מראש, תחסכו את ההמתנה הממושכת, ופשוט תוכלו להזמין און ליין, את כל הטעמים שאתם רעבים להם.


פתחנו לכם את התאבון? מעוניינים למצוא את קיוטו מסעדה אסיאתית בהרצליה פיתוח
המסעדה ממוקמת בהרצליה פיתוח ברח' אריה שנקר 7
בתאבון!