עיצוב מסעדות אוריינטליות והמזרח הרחוק

עיצוב מסעדה…כי עם המראה בא התיאבון!!

עיצוב מסעדה בכלל ועיצוב מסעדות אסיאתיות או כל מסעדה אוריינטלית בפרט היא משימה מורכבת ולא פשוטה בכלל, אשר מעבר לשף המדופלם והאוכל המושלם, מסעדה המעוצבת בטוב טעם על כל רבדיה ומרכיביה השונים, בהתאם לאופיו של הלקוח הפוטנציאלי היא זאת שתקבע בסופו של דבר את החוויה הקולינארית ואת האווירה שתשרור בקרב הסועד הפוטנציאלי.


מסעדה המעוצבת על פי כל הכללים והמרכיבים הרלוונטיים תגרום למסעדה שלכם להצליח ולהוביל לקוחות פוטנציאליים לבחור במסעדה שלכם כמסעדה האידיאלית ביותר על פני המתחרים, מסעדה שתיצור אווירה ייחודית ויוקרתית בקרב הסועד, אשר יבחר לחזור אליה בשנית ובשלישית – לדוגמא סושי משלוחים הרצליה….

עיצוב מסעדה כולל בתוכו מכלול שלם של מרכיבים אשר הם אלו שבסופו של דבר יצרו את הרושם הראשוני של הלקוח עוד בטרם חשיפתו עם האוכל ורמת השירות הניתנת על ידי צוות העובדים במקום, הכוללים בין היתר: תאורה ממוקדת ונכונה, אקוסטיקה, המוזיקה המתנגנת, מקומות הושבה נוחים, הצבעים במקום, אווירה חמימה ומזמינה, מעברים נוחים ונגישים ועוד פרמטרים אחרים וחשובים הנלקחים בחשבון בזמן תכנון ועיצוב מסעדות, אשר משתלבים ומתחברים יחדיו לכדי מסעדה מושלמת ומזמינה.

 

אחת המסעדות האוריינטליות המובילות ביותר המעוצבות בהשראת המזרח הרחוק היא מסעדת "קיוטו הרצליה" המגישה סושי ואוכל יפני ברמה גבוהה, אשר אט אט עם השנים הפכה מסעדת "קיוטו הרצליה" לאחת מסמלי ההיכר של האוכל היפני ומהווה מודל לחיקוי בקרב אותן מסעדות המגישות מאכלים מהמטבח היפני.

 

 

עיצוב מסעדות אוריינטליות והמזרח הרחוק

מסעדת קיוטו חותרת למצוינות אשר באה לידי ביטוי הן באסתטיקה, הן באיכות וטריות המזון והן ברמת השירות והאווירה במקום, אשר כל אלו ועוד ללא ספק יוצרים אצל הסועד חוויה אירוח מושלמת וייחודית.

מעבר להיותה של קיוטו הרצליה לאחת המסעדות המובילות ביותר, היא מציעה ללקוחותיה מגוון שירותים נוספים בניהם, חדר פרטי המאפשר לערוך אירועים מכל סוג (עד 20 איש), קייטרינג אקסקלוסיבי ועשיר לאירועים קטנים וכן שירותי סושי משלוחים והכל במחירים נוחים ומשתלמים.