אפשרויות כיבוד באירועים ביתיים

אפשרויות כיבוד באירועים ביתיים - היתרונות והחסרונות, ואיך בוחרים?

מאז תקופת הקורונה רבים מאיתנו מעדיפים לארח בבית, גם כשמדובר בקבוצה יחסית גדולה של אורחים, קרובי משפחה וחברים. אין פלא שאירועים ביתיים הפכו נפוצים כל כך, כאשר בשיחת טלפון אחת אתם יכולים להזמין כיבוד מפנק, נוח, טעים, טרי ומתאים לכל אורח, כך שכל מה שנותר אפילו למארחים, הוא בעיקר ליהנות מהחברה.

כשהאפשרויות רבות כל כך, איך בוחרים את הכיבוד המתאים ביותר לאירוח שלכם? הנה לפניכם, ארבעה סוגים של כיבוד לאירועים ביתיים, על היתרונות והחסרונות שלהם.

#1 – כריכונים ו"פינגר פודס"

אפשרות מוכרת אחת היא להזמין מגשים מוכנים מראש של כריכונים שונים. זו אפשרות שתתאים במיוחד לאירוע שבו אין מקומות ישיבה והאורחים מפוזרים בבית לכל אורך המפגש. כריכונים מאפשרים לאכול בעמידה, תוך כדי שיחה, ליהנות ממגוון נרחב ולהתאים את הרכיבים לכל העדפה, כולל למי שנמנעים מגלוטן, לצמחוניים וטבעוניים, ועוד. כדאי לשלב מגשי ירקות שאפשר לקחת בקלות ללא צורך בצלחת, שישולבו בכריכים. החיסרון הגדול של מגשי כריכים הוא שלא מדובר באפשרות מפתיעה או מרגשת להסעדה, אם כי זו בהחלט אפשרות נוחה, ששומרת היטב על טריות וטעם, ומוצעת במגוון נרחב של מחירים ואפשרויות.

#2 – ארוחה חלבית קלילה

מי שמעוניינים להציע לאורחים שלהם ארוחה אמיתית ולא רק כיבוד קל שיתלווה לשיחה נעימה, יכולים לבחור באפשרויות החלביות המשלבות בדרך כלל מאפים, מאכלי גבינות והרבה ירקות. האהבה לשולחנות חלביים קלילים בישראל היא כמעט גורפת, והאפשרויות רבות, כולל פסטות, לחמים מיוחדים, מאפים ממולאים, פשטידות, סלטים מסוגים שונים, וכמובן – שפע של קינוחים. בשולחן כזה יש גם יתרון לשומרי כשרות כאשר הקינוח יהיה חלבי, עשיר ומפנק. חיסרון בולט של מגשי אירוח חלביים הם הקושי להתאים את ההיצע למי שמעדיפים להימנע מגלוטן ולקטוז.

#3 – מגשי סושי לאירועים

אחת האפשרויות הפופולאריות לאירוח באירועים, כולל אירועים פרטיים, אירועים בעבודה ואירועים עסקיים, הוא כמובן מגשי סושי. מגש סושי יכול להיות בשרי, צמחוני או טבעוני, הוא פשוט אבל ביחד עם זאת מרשים ואהוב מאוד על הישראלים, הוא מאפשר את הגיוון הנדרש, ומפנק את האורחים שלכם. מגשי סושי קל להזמין מראש כשהם שומרים על טריותם במשך זמן מספק, סושי הוא פתרון נהדר גם עבור מי שמעדיפים לאכול בישיבה כמו גם כ"פינגר פוד" שאוכלים תוך כדי שיחה, ובהזמנת שפע של מגשי סושי מסוגים שונים, בהחלט מדובר על פינוק שהאורחים יזכרו.

#4 – אירוע של מתוקים

עוד אפשרות מתוקה ומזמינה היא לוותר על המנות המלוחות ולבחור בשפע של אפשרויות מתוקות, עוגות, עוגיות, קינוחי כוסות, מגשי פירות מגוונים והפתעות נוספות. מגשי כיבוד מתוקים הם תמיד פינוק משמעותי, והם לעיתים קרובות מזמינים את האורחים שלכם להתפנק בסוגי קינוחים שבימים כתיקונים, הם פחות נוטים לאכול. קינוח טעים ועשיר הוא סיבה טובה לחייך, ובעוד החיסרון המשמעותי של בחירה כזו הוא כמובן בכמויות הסוכר והפחמימות שהאורחים שלכם ייחשפו אליהן ביום האירוע, אין ספק שאירוע של מתוקים הוא בחירה מפנקת.